HTML

Minikommandó

Az ikrek lecsapnak

Friss topikok

  • mamas: Sajnos ebben az esetben még nem tudsz hatni az értelmére, még nem fogja fel, hogy ettől neki jobb ... (2012.02.25. 08:40) Így gyógyszerezd a gyereke(i)d
  • mamas: Lehet, hogy mégis kell egy kis szeparáció, hogy a külön-külön is fejlődjön a kis egyéniségük. Az é... (2012.02.24. 15:46) A depó
  • caltabellotta: Jaj, de kíváncsi vagyok, biztos szép lesz! Drukk ezerrel! (2012.02.21. 14:25) A fal
  • caltabellotta: Már egy gyerek is képes hülyét csinálni a szüleiből... Képzeld, ha majd tényleg össze tudnak beszé... (2012.02.21. 14:22) Túljártak az eszemen

Címkék

Archívum

Így gyógyszerezd a gyereke(i)d

2012.02.24. 16:03 Luizmicsek

 Gyereknevelésben csak tapogatózom. A kis fenevadak olykor egész meglepően kiszámíthatatlanok. Macskatartásban viszont én vagyok a király. Meg se kottyan beadni a macseknak tablettát, fülcseppet, gélt. Vagy megfürdetni bolha elleni akármivel. Kikefélni a bundáját, levagdosni a elfilcesedett szőrcsomókat. Gondoltam én - kis naív - hogy hát egy gyerek se tiltakozhat olyan nagyon. De. Tud.

Levert a lábáról mindenkit valami sunyi kis kórság, ami cirkulál itt a népek közt. Kezdődött a lánnyal, aztán jött az anyja. A férfi osztag tartotta magát, pár nappal később, azt hittük, túl vagyunk rajta. Milyen jó is, gondoltam én, hogy a gyerek letudta 2 nap alatt, nekem se lesz több. Na, ennek már idestova egy hete, és még könnyezem, folyok, fuldoklom néha. Idő közben a srácok is benyelték, aztán hogy ne legyen olyan egyszerű, Blanka is visszakapta. Én még nem tudom, de holnap kiderül az is, ugyanis hétvége lesz. Valami Murphy-törvény mentén haladva, kizárólag hétvégén, vagy szabik alkalmával tudok beteg lenni.

Van a lázcsillapító, amit be lehet adni a gyerek kevésbé- vagy a nagyon tiltakozós végén. A kevésbé tiltakozós lázcsila elfogyott, vettem hát szirupost. Jááááj, de jó feleim, ez epres! Zabálni fogják! Ja.

Első próbálkozás során, az első 1 ml-t még gyanútlanul fogadta. Nem tudta mi az, anyjától eddig azért csak jót kapott. Egyem a kis bizalommal teli szívét, meg is szakad az enyém, hogy így visszaéltem vele. No de a revans se váratott magára sokáig, az a bizonyos polip a hálós cekkerben nem annyira nehéz eset, mint egy kapálózó kisember. Ha nem akarja, akkor márpedig nem fogja lenyelni. Hirtelen még nőtt rajta pár végtag, és hát gondoltam én, látványos és nyilvánvaló erőfölényemmel megmutatom ki a Jani és ki van a fecskendő adagolós oldalán. Síva 6 karja és 2 lába is kevés lett volna ahhoz, hogy lefogjak, felszívjak és benyomjak. Ha netán mégis sikerült volna, akkor a szemem közé köp, mint egy mérges láma. Végül 2 felnőttel és fél üveg kipancsolt eperaromájú sziruppal később győzelmet könyvelhettünk el. Egészen a köptető beadásáig, ugyanis a felek heroikus küzdelme ekkor folytatódott tovább. Ezt szorozzuk meg kettővel, mert ugye van még egy beteg poronty.

Megtépázott bizalmuk csak nagyon nehezen áll helyre. Betankoltam mindenféle finomságból, de ha egyszer a gyanú feltámad, akkor azt nehéz elcsitítani. Kapott a lány egy falat császármorzsát. Első reflexe, hogy kiveri a kezemből. Másodszorra beveszi a szájába, de ki is köpi, hátha az nem az. Harmaszorra már elhitte, hogy az márpedig az, és finom is és nem is kényszeríti senki.

Szelavi, szelavi. Azért remélem nem emiatt lesz örök életre sérült az anyjukkal való kapcsolatuk:))

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://minikommando.blog.hu/api/trackback/id/tr344192580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamas 2012.02.25. 08:40:19

Sajnos ebben az esetben még nem tudsz hatni az értelmére, még nem fogja fel, hogy ettől neki jobb lesz.Marad a kérlelhetetlen következetesség, óvatosan kerülve mindennemű erőszakot. Azt kell éreznie, hogy anya nem tétovázik, hanem véghezviszi, amit a legjobbnak tart. Ezek után természetes az ellenállás, de szerintem pillanatok alatt vissza lehet nyerni a bizalmukat (na persze csak a következő procedúráig). Ennél már csak az nehezebb, ha megtörténik az első komolyabb sérülés, amit tisztítani, kötni (kötést ott tartani)kell. Le kell küzdeni a saját könnyeinket, térdremegésünket, hányingerünket, hogy értelmesen tudjunk segíteni. Menni fog!(reméljük minél ritkábban), csak utána lehet haloványodni, jajistenkémezni, de a gyerek ebből semmit ne lásson, mert még jobban megijed. Ez a szülővé válás gyönyörű, gyötrelmes folyamata. Az eddigi lépcsőfokokat remekül vettétek.
süti beállítások módosítása